اخبار قمبرگزیده

فعالیت ۳۳ شرکت دارای مجوز دانش بنیان در حوزه فاوا در استان قم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ از دو شرکت دانش بنیان بازدید به عمل آورد و از فعالیت ۳۳ شرکت دارای مجوز دانش بنیان در حوزه فاوا در استان قم خبر داد.

مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم گفت: یکی از این دو شرکت در حوزه ساخت نرم افزار دندانپزشکی و شرکت دیگر در حوزه مرکز داده ابری و هوشمندسازی فناوری های نوین مشغول به فعالیت و ارائه خدمت می باشد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در ادامه ضمن بیان اینکه تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال در استان است، اظهار کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای در استان قم ۳۳ شرکت می باشد که این شرکت ها با دانش و مهارت خود در تجاری سازی این ایده ها، کمک شایانی به توسعه اقتصاد دیجیتال در استان می کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت های فناوری اطلاعات در استان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۱ به وبگاه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به نشانی https://qom.ict.gov.ir مراجعه کرده و با مطالعه شرایط طرح ها و انتخاب تسهیلات مورد نظر نسبت به ثبت و پیگیری دریافت تسهیلات از طریق نشانیhttps://irantavanafarin.ito.gov.ir اقدام نمایند.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا